Webanalyysi ja optimointi

Ottaa täyden kontrollin digitaalisen läsnäolo kautta Web Analytics
Liian monta elämää tänään, mutta pitää silmällä verkkosivuillaan, mobiilisovelluksia, intranetin tai markkinointikampanjoita täyttää tarkoituksensa. Tämän me haluamme muuttaa. Avulla Web Analytics, haluamme koska yhtiö olisi täysin valvoa, mitä sinä ja asiakkaasi päästä irti digitaalisen.

Perinteisesti Web Analytics keskittyy ymmärtää käyttäytymistä kävijöitä sivuston, mutta mobiili kehitys ei enää riitä. Tänään löydämme kävijöitä, periaatteessa, kaikki eri osat modernin yhteiskunnan digitaaliseen läsnäoloon kuten mobiilisovelluksia, intranet, sosiaalisen median ja digitaalisten markkinointikampanjoita. Uusi määritelmä Web Analytics on noin ymmärtämään, mitä kävijät tekevät ja miksi, jotta voidaan optimoida koko digitaalisen.

Tavoitteenamme on auttaa sinua tekemään päätöksiä, jotka perustuvat tosiasioihin sijaan arvailua. Nämä päätökset puolestaan ​​lisää arvoa digitaalisen investointeja. Se voi olla mitä tahansa lisätä myyntiä, rekisteröintiä, lataa tietoja ymmärtää mikä markkinointikanavia sinun pitäisi lyödä vetoa. Me olemme teidän kanssanne koko matkan kokoelma ja tulkinta tietojen analysointi ja suunnittelu konkreettisia parannusehdotuksia.